Friday, December 30, 2016

Cabaran Bekerja Di Rumah

Entri #113 : Cabaran Bekerja Di Rumah
PO: Noor Azila Khalid
Foto: ABDR
 
 
Cabaran.

Cabaran paling sukar dalam perniagaan buku yang diimport ialah apabila kadar pertukaran wang asing yang menjadi semakin mahal pada masa kini.


Kami tidak boleh sewenangnya menikmati keuntungan yang kami perolehi kerana sebahagian besarnya perlu menjadi modal untuk mengimport stok baru pula memandangkan permintaan sentiasa ada.


Tambahan lagi, walaupun lebih nilai modal dilaburkan, tetapi kuantiti buku yang boleh dibeli jauh lebih sedikit dari yang kami import semasa awal perniagaan kami pada tahun 2011 dahulu.


Antara kepuasan yang saya dapat dalam perniagaan saya ialah apabila dapat berkongsi rezeki bersama orang lain dengan menawarkan peluang dropship.


Manakala pencapaian yang paling membanggakan bagi saya ialah apabila agen dropship yang memulakan perniagaan dengan hanya menjual produk saya, kini telah berjaya mengembangkan perniagaannya dengan lebih baik dari saya.


Walaupun ia pencapaian orang lain dan bukan pencapaian saya sendiri, tetapi amat bermakna buat saya dan saya tumpang bangga kerana kejayaan itu berasal dari satu peluang yang saya berikan padanya dengan izin Tuhan.

Mukasurat 51
 
 
 
 

 
Hubungi saya:
Noor Azila Khalid
Email: pn.noorazila@gmail.com
Page: https://www.facebook.com/panduanbisnesdarirumah
Sms / Whatsapp: 0192989202 (azila)
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...