Wednesday, October 28, 2015

Ulasan Ebook - Super Wahm Super Mom

Entri #34: Ulasan Ebook Super WAHM Super MOM.
Teks: Noor Azila Mohamad
Foto: ABDR

Di dalam ebook Super Wahm Super Mom ini terdapat tips untuk menguruskan stres, tips sukses urus masa dan tips urus rumahtangga. Ramai yang menyangka suri rumah sepenuh masa ada banyak masa untuk bersembang dan menonton tv. Tanpa pengurusan masa, satu tugas pun tidak akan selesa

Saya sendiri juga sudah melaluinya. Walaupun masih baru bergelar WAHM, saya sudah rasa seperti masa 24 jam itu tidak cukup buat saya. Masa mula-mula berhenti kerja, semua kerja di rumah saya rasa saya perlu untuk selesaikan. Mula rasa stress mana satu nak buat ni. Dengan kain sampai 2 bakul tidak berlipat, masa untuk masak lagi, masa untuk selesaikan kerja online. Tetapi Alhamdulillah, sekarang saya sudah mula boleh selesaikan sedikit demi sedikit secara perlahan-lahan.

Saya mulakan dengan bangun lebih awal dan selesaikan persiapan untuk anak-anak seperti biasa. Setelah mereka semua sudah pergi ke sekolah dan pejabat, saya akan berehat dan selesaikan dulu urusan saya dengan Allah. Kemudian barulah saya selesaikan tugas di rumah dan sambung dengan tugasan online saya.

Miliki ebook Super Wahm Super Mom sekarang.


Hubungi saya: 
 Sms / Whatsapp: 0192989202 (azila)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...